dinsdag 18 december 2012

Deautybox December









Oohh wat klopt mijn hartje sneller telkens ik onderstaande mail in mijn mailbox krijg. Mijn Deautybox was gisteren nog on its way, maar vandaag al in mijn handen! Mijn tweede Deautybox is dus een feit…




Bij het openen van de box kwam mijn "inner Hulk" naar boven...




Blijkt dat ook dit keer de mensen achter Deauty serieus hun best hebben gedaan. Cheers to that!

Check it out:



Bee Nature -Hands and Nails Cream- 50ml
Etat Pur -Actif Pur Citric Acid AHA A60- 15ml
Klorane -Dry Shampoo with Oat Milk- 50ml
Essie -232 Stylenomics of 204 School of Hard Rocks- 13,5ml
Kérastase -Elixir Ultime- Fine and Sensitized hair- 50ml 
Giorgio Armani -Acqua di Gio Essenza- 5ml

Wat ik al kan meegeven is dat mijn favoriet sowieso het nagellakje van Essie is. “School of hard Rocks” is de weerspiegeling van dé groene trendkleur deze winter.

Verder ben ik ook benieuwd naar Actif Pur Citrus Acid dat een vale teint aanpakt. De naam alleen al laat me denken aan een verminkt gezicht achteraf, maar dat zal wel niet zo zijn hoop ik ;).


Enjoy,

Xoxo
Luana


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen