dinsdag 23 april 2013

Deautybox April


It’s Deauty time! En meteen ook mijn laatste Deautybox aangezien mijn abonnement is afgelopen :(… Maar ik treur niet, de afgelopen boxen zaten bomvol beautyproducten waar ik nog heel lang mee zoet ben. Eens mijn beauty stash op is zal ik terug een abonnement nemen.

Maar back to business: de Deautybox van deze maand! Wat er op het menu staat? Veel goeds voor een zacht en gezond huidje. Dat komt als geroepen na een lange strenge winter. Check hieronder de details!!


Avène Eau Thermale Spray – 50ml

Hmmm een flesje water zou je denken? Maar het is er niet zomaar eentje. Deze bevat heilzame ingrediënten om je huid even een break te geven na het  zonnebaden, sporten en zelf na het scheren en epileren. Say what?! Multifuncioneel water in een leuk meeneemformaat.



Eucerin Dermatoclean miscellaire reinigingslotion – 125 ml

Mijn favorietje van deze box! Dit is een tonic en lotion in één. Het bevat geen parfum of kleurstoffen en is ook aan te raden voor lenzendragers. Ikzelf heb snel geïrriteerde ogen dus een reinigingslotion als deze kan ik wel gebruiken.



Vanessa Tugendhaft Les Eaux Diamantés Or Blanc Parfum – 5ml

Om de een of andere reden had ik gedacht dat deze parfum een frisse bloemengeur zou hebben. But I was wrong… persoonlijk vind ik de geur zeer doordringend en eerder mannelijk. Misschien iets om aan het liefje te schenken?




The Body Shop Olive Body Butter – 50ml

Body butter van The Body Shop is iets wat bijna iedereen al eens getest heeft. Je hebt ze in alle geuren en kleuren en ze zijn gewoon goed. Dus deze versie van olijven is een toppertje om aan de rest van mijn collectie toe te voegen.



Payot Hydra24 dagcrème -15ml

Droge huid? Dan is deze dagcrème ideaal. Het regelt de vochtgehalte van je huid en zorgt daarnaast voor een zacht gevoel. Een babyvelletje staat gegarandeerd! Je kan ze ’s ochtends en ’s avonds gebruiken op een gereinigde huid. 

Ikzelf vind de geur lekker, maar denk toch dat deze crème toch niets voor mij is. Ik heb een vette huid en heb eerder een dagcrème nodig die dat probleem aanpakt… Het wordt een geschenkje voor de mama dus!


3 x Sheets Masks

I loveeeee this one! Het kind in mij herleeft bij producten als deze. Het ziet eruit als een tabletje, maar eens deze in contact komt met iets vloeibaars komt er een gezichtsmasker tevoorschijn. Magic on Asian level?! 

Wat voor vloeibaars je het best gebruikt? Je favoriete gezichtslotion misschien of de Avène Eau thermale uit deze box… Jij kiest, dat is het leuke hieraan! Op de site van Deauty staat de gebruiksaanwijzing tevens uitgelegd.



Voila dat was het voor deze maand. Ik ben in ieder geval blij met deze Deautybox, maar ben toch benieuwd naar welke andere producten er in jullie boxen zaten. Dus let me know als dat bij jou het geval is!


Enjoy,

Xoxo
Luana

2 opmerkingen:

  1. Geen zorgen Luana, ik kan nog 2 maanden verder met mijn abonnement. Ik zal de volgende boxen dan eens meenemen, hoef je zeker niets te missen :)

    BeantwoordenVerwijderen