dinsdag 16 april 2013

Fluo satchels




Bron: Fashionsquad.com

Wie een beetje de modetrends volgt kan er niet omheen: fluo en knalkleurtjes zijn in! Ik durf er haast om te wedden dat je geen modemagazines of blog vindt waar knaloranje, fluogeel of snoepjesroze niet aan de orde zijn...

Wat ik van deze trend vind? Super! Alleen speel ikzelf nogal safe als het op kleurtjes aankomt in mijn garderobe. Zwart domineert mijn kleerkast voor zo’n 70%! Dus moi in een fluogelebroek? Not gonna happen… Wél ben ik te vinden voor fluo satchels. Ze geven een neutrale outfit zoals die van hierboven net dat tikkeltje meer.

Ik heb dus sinds kort een crush op fluo satchels. De kleuren zijn om blind van te worden en daarom is mijn huis verlaten zonder mijn zonnebril misschien een groot risico. Maar dat verandert niet dat ik deze tassen gewoon een absolute musthave vind voor de lente en zomer. Daarom heeft yours truly enkele favoriete exemplaartjes op een rijtje gezet!

Als eerste de "fluoro satchels" van The Cambridge Satchel Company. Madly in love with them… En een absoluut pluspunt is dat je ze kan personaliseren met je eigen initialen.


Dit wit exemplaartje met fluogele accenten van Silis mag er ook zijn! Deze kan je gerust dragen zonder het risico een oogaandoening te krijgen ;).


En dan de favorieten van mijn portemonnee: de goedkopere exemplaartjes van Topshop! Van de drie spreekt de groene versie mij het meest aan.


Mijn "satchel hunt" is vanaf nu officieel begonnen! Dus als iemand nog een leuk exemplaartje gespot heeft, let me know.

PS: Deze post is wat anders dan mijn DIY-posts, maar niet getreurd! Je kan gerust zelf en fluo satchel maken. Heb jij een oude satchel in bezit? Well, lucky you... Dan heb je enkel nog spuitverf in een knalkleurtje nodig om je tas op te spuiten en hierna ben je de trotse eigenaar van een DIY fluo satchel!

Enjoy,

Xoxo
Luana

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen